Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
którego wartość przekracza wyrażoną w złotych kwotę 2.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub 15.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych wyłącznie ze środków krajowych, a nie przekracza wyrażonej   w złotych równowartości kwoty 30.000 euro

  1. Zamawiający:
    Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
    Miejsce dostawy:
    1)      Biuro Szczecin ul. Solskiego 3,71-323 – ( dostawa jednorazowa).
    2)      Biuro Koszalin ul. Zwycięstwa 111, 75-601 – (dostawa jednorazowa).
  3. Termin wykonania zamówienia:
    do dnia 30.11.2020 r.
  4. Warunki, jaki muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    nie dotyczy.
  5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków, jeżeli Zamawiający przewiduje warunki, o których mowa w pkt 4:
    nie dotyczy.
  6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena 100%.
  7. Osoba prowadząca zamówienie (kontakt – adres, tel., e-mail)
    Adrian Wychowański – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91 485 51 44,
    e-mail: adrian.wychowanski@wfos.szczecin.pl
  8. Termin, miejsce i forma lub postać składania oferty:
    Ofertę należy złożyć do dnia 02.11.2020 r. do godz. 10:00 za pomocą poczty elektronicznej wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 w formie skanu oferty na adres e-mail: adrian.wychowanski@wfos.szczecin.pl lub listownie na adres:
    Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Solskiego 3
    71-323 Szczecin
    Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną i powinna być opatrzona pieczątką firmową. Na kopercie należy umieścić napis: „Oferta – Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”. O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie. Oferty złożone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  9. Termin związania ofertą:
    30 dni

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 11/2014 z dnia 11.06.2014 r. w prawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

logicnet