Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
którego wartość przekracza wyrażoną w złotych kwotę 2.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub 15.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych wyłącznie ze środków krajowych, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
- Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. - Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Miejsce dostawy:
1) Biuro Szczecin ul. Solskiego 3,71-323 – ( dostawa jednorazowa).
2) Biuro Koszalin ul. Zwycięstwa 111, 75-601 – (dostawa jednorazowa). - Termin wykonania zamówienia:
do dnia 30.11.2020 r. - Warunki, jaki muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
nie dotyczy. - Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków, jeżeli Zamawiający przewiduje warunki, o których mowa w pkt 4:
nie dotyczy. - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena 100%.
- Osoba prowadząca zamówienie (kontakt – adres, tel., e-mail)
Adrian Wychowański – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91 485 51 44,
e-mail: adrian.wychowanski@wfos.szczecin.pl - Termin, miejsce i forma lub postać składania oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 02.11.2020 r. do godz. 10:00 za pomocą poczty elektronicznej wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 w formie skanu oferty na adres e-mail: adrian.wychowanski@wfos.szczecin.pl lub listownie na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Solskiego 3
71-323 Szczecin
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną i powinna być opatrzona pieczątką firmową. Na kopercie należy umieścić napis: „Oferta – Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”. O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie. Oferty złożone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. - Termin związania ofertą:
30 dni
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 11/2014 z dnia 11.06.2014 r. w prawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
- Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 – projekt umowy
- Pytania i odpowiedzi z dnia 28.10.2020 r.
- Pytania i odpowiedzi z dnia 29.10.2020 r
- Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – modyfikacja z dn. 29.10.2020 r.
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania